Metaoptika
A blog az igazi metaoptika csak könyvekre fókuszáló testvére, ami a szakdolgozatom miatt került létrehozásra. Könyvek, adaptációk és értékelések. Az akadálymentesítés megteremtése blogos közegben, a lehetőségekhez mérten.
Könyvfesztivál - 2013
Stella L. Brandy • 0 komment
 @Libricica moly költekezik

A mai nap (2013.04.20.) én is kijutottam a Könyvfesztivál nevezetű pénzköltő eseményre, amin (Nahát, micsoda meglepetés!) elköltöttem a félretett pénzem. Mert hát úgy indult ez a dolog, hogy anyuci kap egy könyvet és magamat is meglepem eggyel - aztán ez olyan tipikusan felborult és egész más történt.
Az étterem után (igen, anyuci diplomája+szülinapja miatt muszáj volt valami elit helyen ebédelni ahol amúgy nem igazán akarták kihozni a kajánkat) eljutottunk a kocsinkig (a biciklis felvonulás kicsit akadályozott) és kicsit sem nagy sorokkal dacolva a Millenáris parkhoz is elértünk.
A belépőt csak anyuéknak kellett kifizetni, mert a diákoknak és nyugdíjasoknak ingyenes volt - tehát én elvben nem kaptam karszalagot. De, akik ismernek engem azok tudják, hogy a könyv és kaja ügyben én nagyon elhivatott vagyok - tehát szereztem karszalagot (Amit nagyon köszönök annak a két aranyos lánynak, akik ott ültek a pénztárnál). Aztán elindultunk keresgélni: Maxim kiadó. 
Szóval, miután megkérdeztünk egy valakit (neki is köszi) és ő segített nekünk megtalálni a kiadót - na ja, mondjuk a külső pavilonokat át se néztük volna. Kimentünk és kerestünk, aztán nem találtunk - aztán anyu meglátta. Ezúton is szeretnék bocsánatot kérni attól az eladótól, akinek később adtam oda az 500 Ft-os belépőkártyát és ezért újra kellett írnia a csekket - igen, az én bűnöm volt.
Aztán jött a felismerés: 500 Ft mínusz + 20%-os akció= még egy könyv belefér. Tehát mentem vissza kicsiny családommal a Könyvmolyképző standjához - azaz apu szerint a törzshelyre: "Hát a törzshelyen már nem is vásárolunk semmit?". Aztán persze a plusz egy könyv az a Lament lett.
Hazatértem tehát két könyvvel, négy könyvjelzővel, két matricával és egy kitűzővel - igen, a könyvjelzők, matricák és a kitűző molyos. Persze tegnap előtt még gyorsan megrendeltem a Pride-ot extra kedvezménnyel és így tulajdonképpen három Könyvfesztiválos könyvem lett. Lista:
  • Moly-os kitűző (amin olyan szívecske-molylepke van)
  • Két könyvjelző (a tavalyi nyertes, valamint az idei nyertes)
  • Két Moly-os matrica ("Moly vagyok" feliratú)
  • 2+1 könyv (Maggie Stiefvater: Lament - A látó szerelme |Az utolsó - bemutató - példány|; Cynthia Hand: Angyalnyár; Rachel Vincent: Pride - Falka)
Szépségeim (+ Pride - Falka)

Címkék:


régebbi újabb